• Hopp til primær menyen
  • Skip to main content
  • Hopp til bunnlinje

Hamar Media

  • Tjenester
    • Annonsering
    • Design og reklame
    • Nettsider
    • Print
    • Profil
    • Publiseringsløsning
    • Skilt og dekor
  • Profilshop
  • Referanser
  • Kontakt
  • Om
    • Om Hamar Media
    • Vilkår
    • Ledelse og styre
    • Årsberetninger
    • Sponsing
  • Support
Gratis workshop

HamKam jubilerer: Sulten 100-åring

Du er her:Home / Kundehistorier / HamKam jubilerer: Sulten 100-åring

10. juli 2018 av hmadmin

Å bære 100 års historie på sine skuldre, gjør markedssjef Mehran Amundsen-Ansari i HamKam både respektfull og sulten.

Mange har et langt forhold til HamKam fylt av følelser. Slik er fotball. Den grønne og hvite 100-åringen har vært en sentral del av Hamars idrettshistorie. Nå skal arven skal føres videre av den yngste administrasjonen i norsk toppfotball.

Amundsen-Ansari gleder seg over situasjonen:
– Vi er en klubb med historie i veggene og nye, sultne folk i både spillergruppe og administrasjon. Det er en herlig kombinasjon. HamKam anno 2018 er en sulten klubb, sier han.
Etter noen år i lavere divisjoner, har laget nå muligheten til på ny å etablere seg i norsk toppfotball.

– HamKam hører til øverst i norsk fotball. Historien forteller det, og vi gjør alt vi kan for at de neste 100 årene blir like minneverdige som de forrige. Vi har fem landslagsspillere og mange unge talenter på vei opp, sier markedssjefen og forteller om stor positivitet rundt laget og en gryende entusiasme. Målsetningen er å etablere seg i OBOS-ligaen og så rykke opp til Eliteserien innen få år.

Ferskvare

I motsetning til den viktige historiske ballasten som klubben har, er alt de driver med til daglig av den mer flyktige sorten. Og resultatbasert. Både tilskuerantall og økonomi henger sammen med resultatene på banen.

– Alt vi driver med er ferskvare. Formen til spillerne, villigheten til samarbeidspartnere, resultater og tilskueroppslutning. Det må jobbes med kontinuerlig, sier han.
Med topplag i ishockey og håndball i samme by og mye annen idrett i regionen, må HamKam tåle sterk konkurranse om tilskuere, oppmerksomhet og entusiasme. Men Amundsen-Ansari ser ikke på dette som konkurranse, snarere tvert om:

– Idrettsglede gir mer idrettsglede. Ingenting er bedre enn at Hamars ulike idrettslag gjør det bra. Det smitter over på oss. Måten byens håndball- og ishockey­lag lykkes på, er noe vi lærer av.

Mer proff

Som markedssjef, har Amundsen-Ansari en stor jobb. Sponsoravtaler skal i boks og forholdet til samarbeids­partnere skal holdes ved like. Han legger til rette for at spillerne trives både på og utenfor banen. Viktig er også jobben som gjøres for og med fansen på sosiale medier, og at stadion til enhver tid har riktige bannere og skilt.

– Vi skal ta steg for steg og jobbe grundig. Det finnes ingen snarveier. Vi jobber med holdninger og å profesjonalisere oss i alle ledd. Samarbeidspartnere, som blant annet Hamar Media, er med å forsterke dette, sier han.

At Norsk Toppfotball har valgt å legge sin ledersamling denne sommeren nettopp til Hamar, viser at klubben har den nødvendige status og kapasitet.
– Det skjer mye hele tiden, og et 100-årsjubileum krever mye. Da er jeg avhengig av partnere rundt meg som er serviceinnstilte og fleksible.

Kundehistorier

Drift og support

Trøbbel?


Gå til support

Footer

Hamar Media AS

62 51 96 00
post@hamarmedia.no

Besøk oss i:
Grønnegata 64, 2317 Hamar

Postadresse:
Postboks 454, 2304 Hamar

  • Facebook
  • Instagram
  • LinkedIn

Tjenester

  • Annonsering
  • Design og reklame
  • Nettsider
  • Print
  • Profilartikler
  • Publiseringsløsning
  • Skilt og dekor

Hva leter du etter?

Hamar Media AS © 2019
Les om cookies og vår personvernserklæring her.