Senterleder Harald Tungevåg på Mølla Storsenter i Brumunddal vil gjerne ha deg som Møllavenn.
Mølla Storsenter har de siste månedene etablert kundefordelsklubben MøllaVenn der «vennene» får SMS med tilbud og nyheter fra senteret. Tjenesten leveres av Hamar Media som forhandler av løsninger fra TargetEveryOne.
– Det er viktig for senteret å ha en felles digital SMS-kanal for leietakerne våre, slik at hver butikk kan sende ut sine tilbud til en lokalt tilpasset kundegruppe. Håpet er at en slik kundeklubb vil være et godt supplement til de eksisterende markedsføringskanalene våre, sier Tungevåg.
Mye å hente
De som melder seg inn i kundeklubben får egne velkomsttilbud ved innmelding, og unike kupongtilbud og informasjon om ulike aktiviteter og kampanjer Mølla Storsenter har gjennom året. MøllaVennene får også eksklusive invitasjoner og nyheter fra senteret før alle andre. For å gjøre folk kjent med klubben har Mølla hatt vervekampanjer gjennom Facebook og annonsering via Google. – I tillegg informerer vi på hjemmesiden vår, fysisk inne på senteret og gjennom profilannonser i senterbilagene vi gir ut. Kundene melder seg inn ved å sende SMS Mølla til 2380, som er postnummeret til Brumunddal. Vi er bevisste på å ikke overøse medlemmene med tekstmeldinger, og holder oss til maks fire i måneden, smiler Tungevåg.
Ut ifra innmeldingsprosenten de første månedene virker det som om dette er noe kundene våre setter pris på og ønsker, det blir stadig flere Møllavenner, sier Harald Tungevåg fornøyd.
1:1
Gjennom sitt samarbeid med TargetEveryOne tilbyr Hamar Media såkalte 1:1 kommunikasjonsløsninger. Dette vil si skreddersydde direkte-kanaler som for eksempel kundeklubb, hvor du når rett ut til målgruppene dine med e-post, SMS og App. Disse løsningene gjør det enkelt å nå segmenterte kundegrupper med personifiserte budskap som kan være med på å bygge lojalitet mellom kunde og avsender.
Vil du vite mer om kundeklubb kan du ta kontakt med Cathrine Skarbø Eldorhagen.